Ogłoszenie o naborze
WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. Infrastruktury i Mienia Komunalnego w Urzędzie Gminy Białobrzegi
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku budowlanym,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie powinien być karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie powinno toczyć się przeciwko niemu postępowanie karne,
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność sporządzania kosztorysów,
- mile widziane uprawnienia budowlane, dodatkowe świadectwa kwalifikacji lub certyfikaty z zakresu budownictwa
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- prawo jazdy kat. B.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowywanie wniosków do programów związanych z rozwojem budownictwa mieszkaniowego na terenie gminy,
- Prowadzenie spraw gminy związanych z rozwojem budownictwa mieszkaniowego na terenie gminy,
- Przygotowanie terenów pod budownictwo poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną.
- Opracowywanie kosztorysów i przedmiarów robót dla robót budowlanych i dostaw,
- Prowadzenie prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych,
- Przygotowanie i przedkładanie umów o wykonanie robót remontowych, modernizacyjnych, inwestycyjnych oraz dostaw.
- Nadzór nad stanem technicznym oraz przeglądami technicznymi budynków komunalnych.
- Nadzór ze strony Gminy nad pracami remontowymi, modernizacyjnymi i inwestycyjnymi oraz dostawami pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę,
- Ewidencja i rozliczanie nakładów ponoszonych na działalność remontową, modernizacyjną i inwestycyjną.
- Sprawdzanie rachunków wykonawców remontów, modernizacji, inwestycji i dostaw pod względem merytorycznym.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem na majątek Gminy obiektów powstałych w wyniku zakończenia realizacji inwestycji gminnych i dostaw.
- Współdziałanie z Referatem Finansów, Podatków i Opłat Lokalnych w zakresie finansowania i rozliczania kosztów wykonywanych remontów i inwestycji.
- Prowadzenie nadzoru nad miejscami pamięci narodowej, w tym nad mogiłami wojennymi.
- Załatwianie i prowadzenie spraw dotyczących gospodarki mieszkaniowej oraz gospodarki lokalami użytkowymi (m.in. umowy najmu, użyczenia).
- Składanie deklaracji podatkowych dla nieruchomości, lokali mieszkalnych i użytkowych, rozliczanie kosztów dostawy mediów a także współdziałanie w tym zakresie z Referatem Finansów, Podatków i Opłat Lokalnych.
- Realizacja spraw związanych z urządzaniem i utrzymaniem terenów zieleni, zadrzewień, zakrzewień oraz parków na mieniu komunalnym gminy.
- Sprawozdawczość i planowanie gospodarowania mieniem komunalnym.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wymaganą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
- kwestionariusz osobowy
- oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
· miejsce pracy – Urząd Gminy Białobrzegi, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
- wymiar czasu pracy - pełen etat
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- wynagrodzenie - miesięczne
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Informacje dodatkowe :
- Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć oświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7 w godzinach pracy urzędu, lub pocztą na adres Urzędu Gminy 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. Infrastruktury i Mienia Komunalnego w Urzędzie Gminy Białobrzegi” w terminie do dnia 18.09.2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.bial.regiony.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Franciszek Masłoń - Wójt Gminy Białobrzegi